cara rawatan lemah tenaga batin, cara-cara merawat lemah tenaga batin, teknik rawatan lemah tenaga batin, cara rawatan mati pucuk, cara-cara rawatan mati pucuk, lemah tenaga batin, cara merawat mati pucuk, cara-cara merawat mati pucuk, masalah mati pucuk, masalah lemah tenaga batin, lemah syahwat, syahwat lemah, cara rawatan lemah syahwat, cara-cara rawatan lemah syahwat, cara merawat lemah syahwat, merawat lemah syahwat, rawatan lemah syahwat, merawat zakar lemah, cara merawat zakar lemah, cara-cara merawat zakar lemah, rawatan zakar lemah, cara rawatan zakar lemah, cara-cara rawatan zakar lemah, teknik merawat zakar lemah, teknik rawatan zakar lemah
Kes ini diceritakan oleh seorang stokis Bio-asli Bandar Baru Bangi di mana pada suatu petang beliau mendapat satu panggilan telefon sekitar jam 7.15pm dari seorang Pak Haji yang sudah pencen. Ketika itu beliau (stokis) sedang berada di kedai hendak membeli barang keperluan. Sebelum ini Pak Haji tersebut telah membeli sekotak kopi kelepe dara dan telah habis meminumnya (2 hari sekali). Di dalam perbulan telefon tersebut Pak Haji berkenaan menyebut " Syeh dah ada perubahan lah...barang dah mula bergerak, betul lah kopi ni bagus !" Stokis : " barang apa pulak yang bergerak Hj" Pak Haji : " ala benda tu lah...dulu tak macam ni, ada perubahan lah, saya gembira betul ni, hantarkan 2 kotak sekarang juga ! Stokis: " Hj. dah nak maghrib ni, esok je lah. Pak Haji : " eeh.. tak boleh, saya perlukan sekarang juga, tolonglah...benda ni penting untuk saya, kalau charge lebih pun tak pe, janji hantar sekarang juga ! Stokis : " ok faham...faham". Setelah ditanya secara berterus terang Pak Haji berkenaan dengan jujur menerangkan masalah yang dihadapinya sebelum ini dan beliau sangat teruja dari keputusan meminum kopi kelap dara ini dan berharap masalah yang dihadapi akan dapat diatasi sepenuhnya.
Masalah Tidak Berfungsi Tenaga Batin
Berikut ialah pengakuan En. Aziz yang mengalami serangan angin ahmar di sebelah kiri.

Kesan rawatan awal : 1-5 jam pertama bahagian yang mengalami strok menjadi lemah. Hari ke-3 minum, rasa lemah di bahagian strok semakin berkurangan. Hari seterusnya, rasa lemah badan semakin hilang, hanya kepala terasa sedikit berdengung. Terbukti tahap kesihatan dan kekuatan tenaga batin semakin meningkat ( lihat klip video).
Setelah mengamalkan minum kopi kelapa dara, terbukti banyak perubahan terhadap tahap kesihatan (bertambah sihat). Disebabkan itu, saya telah mengesyorkan produk ini kepada menantu untuk mencuba 1 peket. Keesokannya, menantu telah mengajak saya berkunjung ke pejabat Desaku untuk mendapatkan produk Kopi Kelapa Dara setelah terasa kesan dan perbezaannya (rasa lebih sihat dan bertenaga). Untuk melihat keadaan saya, sila klik di bahagian video.
Strok Bahagian kiri badan
Soalan

SAYA berusia 29 tahun dan mempunyai dua anak. Anak kedua berumur setahun dan masih menyusu.
Masalahnya saya tiada perasaan untuk melakukan hubungan intim dengan suami. Suami saya normal, tetapi saya sering menolak ajakannya kerana tiada mood.
Adakah ia disebabkan saya mempunyai sebarang masalah atau berpunca daripada penyusuan bayi?
Adakah sebarang ubat atau rawatan untuk mengembalikan perasaan ghairah untuk melakukan hubungan intim?

AZIMA
Kuala Lumpur

Jawapan

DENGAN tanggungjawab anda kini sebagai seorang ibu, kesibukan dan keutamaan beberapa perkara dalam hidup kita mungkin berubah kepentingannya.
Kadangkala, ia ditambah pula dengan masalah peribadi sama ada di tempat kerja, keluarga dan suami yang boleh memberi kesan kepada hubungan seksual. Penyusuan badan (paras hormon prolaktin yang tinggi) ada dikaitkan dengan penurunan nafsu seks, namun ia tidak semestinya begitu.
Berjumpalah doktor anda untuk mendapatkan pemeriksaan awal, anda juga lebih mudah atau selesa untuk bercerita masalah peribadi dengan doktor yang sudah lama menjaga kesihatan anda. Lazimnya, ia tidak memerlukan rawatan ubatan, tetapi hanya kaunseling.



Ibu dua anak dingin sex bersama suami
Jika anda bimbang atau mempunyai masalah-masalah mati pucuk, dingin sex, darah tinggi, kencing manis, cepat tewas, lumpuh, masalah sex wanita, mati haid dll. ehheheheh banyaknya masalah nak selesai ada ke ?
cara yang dapat selesaikan masalah macam ini..!!! Jika anda nak tahu sila klik sini
Tag: Big Breast, tip malam pertama, tip pengantin baru, tip menggoda suami, tip membelai suami, tip membelai isteri, cerita sex, cerita pengantin, cerita zakar, cerita tetek, cerita pantat, cara besar zakar, cara panjang zakar, isteri curang, puaskan isteri, tip tahan lama, video senaman, lelaki onani, lemah tenaga batin, dingin sex, pancut awal, lemah syahwat, isteri dingin sex, mati pucuk, bersetubuh lama, jimak lama, cara kawal nafsu, kuat sex, gadis seksi, isteri klimak, teknik panjangkan zakar, zakar tegang, zakar bengkok, teknik besarkan zakar,   
| BLOG | PHEROLINS | VIMAX PILLS | PHERO-X | LIBIDO GEL | KUASAPHERO.COM | 2010



Perhatian! BOOKMARK website ini... (tekan kekunci ctrl+d)

suami isteri bahagia selamanya